Blog
Povedzme si niečo o organickom (neplatenom) a platenom vyhľadávaní v rámci Google reklamy. Poznáte rozdiel? Ide o 2 typy výsledkov. Organické znamená neplatené vyhľadávanie. Je to typ vyhľadávania, ktorý sa na Googli zobrazí aj bez platenej verzie. To znamená, že ak máte vytvorenú kvalitnú webovú stránku a dobré popisky na webe podľa kľúčových vyhľadávaných slov, vaša stránka sa objaví tak či tak. Ide ale najmä o kvalitné SEO. Znamená to v preklade, search engine optimization – optimalizácia pre vyhľadávače, a tá má za úlohu vytvoriť taký relevantný web, aby bol vyhľadávaný aj bez peňazí. Ak teda máte na webe všetko relevantné a kvalitne spracované, objavíte sa na Googli v takom prípade vždy, alebo minimálne dosť často. Nie však úplne v hornej časti webu, ktorá je určená platenej verzii.
Poďme sa ale teraz pozrieť na platené vyhľadávanie. O čo teda vlastne ide? Je to napríklad Google reklama, za ktorú si zaplatil majiteľ webu preto, aby sa jeho stránka zobrazila vždy, keď niekto vyhľadáva kľúčové slová, ktoré súvisia s jeho biznisom, a pod ktorými sa nachádza práve jeho webová stránka. A čo je najideálnejší prípad? Aby sa objavil na čo najvyšších pozíciách. Povedzme si pravdu. Koľkí z nás sa preklikávajú v Googli na druhú, či nebodaj na tretiu stranu? Asi nikto, a ak aj áno, je to len veľmi malé percento ľudí. Preto je pri tomto type vyhľadávania veľmi dôležité, aby sme reklamu nastavili tak, aby ste sa vy, ako náš klient, zobrazili nielen na 1. stránke v Googli, ale najmä na čo najvyššej pozícii, teda čo najvyššie od toho hľadáčika, ktorý tam hore máte. Je to najmä preto, aby sa potenciálny zákazník nemusel ,,scrollovať“ až niekam dole. Jednoducho povedané, aby ste ho zaujali hneď hore, na začiatku vo vyhľadávaní. Chce to ale veľa času pre nastavenia či samotnú optimalizáciu, a ideálne dlhoročné skúsenosti, aby ste svoje ťažko zarobené peniaze nevyhodili zbytočne do koša. Ak potrebujete pomôcť, naša spoločnosť Webex.digital sa tomu venuje už roky. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na info@realvia.sk. Pokračujme ale ďalej.
Pýtate sa, ako ale rozpoznať neplatené vyhľadávanie od toho plateného, a či sa to naozaj oplatí?
Platená reklama je viditeľná hneď na vrchu, prípadne na úplnom konci v rámci 1. strany na Googli. Ide o reklamný text, ktorý v sebe skrýva slovo ,,reklama“.
Čo sa týka neplateného vyhľadávania, je to presný opak, a teda pri texte nie je uvedené slovo ,,reklama“. Ako ale zaručiť, že sa na 1. stránke zobrazíte? Najlepšie dobre vytvorenou webstránkou s veľmi kvalitnými popiskami obsahujúcimi relevantné kľúčové slová, čo by znamenalo, že máte skvele zvládnuté základy SEO, ideálne s dobrým marketérom, a k tomu čo najideálnejšie, s podporou platenej reklamy, ktorá vám to zaručí. Je vyššia pravdepodobnosť, že sa zobrazíte na vrchu stránky, ak do nej aj investujete. Samozrejme, to všetko závisí aj od toho, akú konkurenciu máte. Ak je príliš veľká, má k dispozícii omnoho viac finančných zdrojov, než vy, v prvej priečke vás predbehnú stále. Avšak, ak splníte všetko spomínané, budete rovno pod nimi. Zákazník si tak má možnosť vybrať, čo ho zaujme viac, a na to klikne. Pri tejto reklame platíte nie za zobrazenie, ale len za to, koľko ľudí na reklamu klikne. Za zobrazenie teda neplatíte vôbec. Každý, kto na reklamu klikne, je pravdepodobne váš potenciálny zákazník, ktorého vaša reklama, produkt či služba, skutočne zaujala. Nemíňajte tak peniaze zbytočne, ale iba na tých, ktorí sa môžu stať vašimi vernými zákazníkmi. Znie to celkom dobre, však?
Ak by ste mali záujem o SEO, či Googlu reklamu, prípadne čokoľvek, čo súvisí s reklamou v online alebo aj v offline prostredí, neváhajte nám napísať na: info@realvia.sk.
Všetky články
Ako má vyzerať moderná webstránka realitnej kancelárie?
Všetci hľadajú inzeráty na internete, a preto je web realitnej kancelárie kľúčový.
Dajte si Pozor! Takto Vám ukradnú účet
Nenechajte sa nachytať
Buďte zákazníkom na očiach vďaka Google reklame!
Ako funguje a kedy sa ju oplatí mať?
Je váš web responzívny?
Ak nepoznáte odpoveď na túto otázku, pravdepodobne nie je
Chcete zvýšiť návštevnosť na vašom webe?
Prečítajte si o platenom a neplatenom vyhľadávaní
Chcete svoj web zviditeľniť ideálne s čo najnižšími nákladmi?
Riešením je SEO!
Ste realitná kancelária, no marketing neriešite?
Je na čase konečne s ním začať!
Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!
Prezradíme, ako taký web vyzerá.
Ste realitný maklér či kancelária, a nemáte vlastný web?
Spoznajte všetky jeho výhody!
Ste realitný maklér, a chcete ušetriť čas s exportom nehnuteľností?
Vieme, ako na to!
Google mapy pre realitné weby
Na čo sú dobré, a viete vôbec, ako fungujú?
Ste realitný maklér či kancelária, no nemáte web?
Bez neho ani na krok!
Využívate pre svoje podnikanie newslettre?
Prečítajte si o jednom z najefektívnejších nástrojov v online marketingu