Spoločnosť webex.digital, s.r.o. rešpektuje ochranu vašich údajov

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info

Blog

Povedzme si niečo o organickom (neplatenom) a platenom vyhľadávaní v rámci Google reklamyPoznáte rozdiel? Ide o 2 typy výsledkov. Organické znamená neplatené vyhľadávanie. Je to typ vyhľadávania, ktorý sa na Googli zobrazí aj bez platenej verzie. To znamená, že ak máte vytvorenú kvalitnú webovú stránku a dobré popisky na webe podľa kľúčových vyhľadávaných slov, vaša stránka sa objaví tak či tak. Ide ale najmä o kvalitné SEO. Znamená to v preklade, search engine optimization – optimalizácia pre vyhľadávače, a tá má za úlohu vytvoriť taký relevantný web, aby bol vyhľadávaný aj bez peňazí. Ak teda máte na webe všetko relevantné a kvalitne spracované, objavíte sa na Googli v takom prípade vždy, alebo minimálne dosť často. Nie však úplne v hornej časti webu, ktorá je určená platenej verzii.

Poďme sa ale teraz pozrieť na platené vyhľadávanie. O čo teda vlastne ide? Je to napríklad Google reklama, za ktorú si zaplatil majiteľ webu preto, aby sa jeho stránka zobrazila vždy, keď niekto vyhľadáva kľúčové slová, ktoré súvisia s jeho biznisom, a pod ktorými sa nachádza práve jeho webová stránka. A čo je najideálnejší prípad? Aby sa objavil na čo najvyšších pozíciách. Povedzme si pravdu. Koľkí z nás sa preklikávajú v Googli na druhú, či nebodaj na tretiu stranu? Asi nikto, a ak aj áno, je to len veľmi malé percento ľudí. Preto je pri tomto type vyhľadávania veľmi dôležité, aby sme reklamu nastavili tak, aby ste sa vy, ako náš klient, zobrazili nielen na 1. stránke v Googli, ale najmä na čo najvyššej pozícii, teda čo najvyššie od toho hľadáčika, ktorý tam hore máte. Je to najmä preto, aby sa potenciálny zákazník nemusel ,,scrollovať“ až niekam dole. Jednoducho povedané, aby ste ho zaujali hneď hore, na začiatku vo vyhľadávaní. Chce to ale veľa času pre nastavenia či samotnú optimalizáciu, a ideálne dlhoročné skúsenosti, aby ste svoje ťažko zarobené peniaze nevyhodili zbytočne do koša. Ak potrebujete pomôcť, naša spoločnosť Webex.digital sa tomu venuje už roky. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na info@realvia.sk. Pokračujme ale ďalej.

Pýtate sa, ako ale rozpoznať neplatené vyhľadávanie od toho plateného, a či sa to naozaj oplatí?

Platená reklama je viditeľná hneď na vrchu, prípadne na úplnom konci v rámci 1. strany na Googli. Ide o reklamný text, ktorý v sebe skrýva slovo ,,reklama“.

Čo sa týka neplateného vyhľadávania, je to presný opak, a teda pri texte nie je uvedené slovo ,,reklama“. Ako ale zaručiť, že sa na 1. stránke zobrazíte? Najlepšie dobre vytvorenou webstránkou s veľmi kvalitnými popiskami obsahujúcimi relevantné kľúčové slová, čo by znamenalo, že máte skvele zvládnuté základy SEO, ideálne s dobrým marketérom, a k tomu čo najideálnejšie, s podporou platenej reklamy, ktorá vám to zaručí. Je vyššia pravdepodobnosť, že sa zobrazíte na vrchu stránky, ak do nej aj investujete. Samozrejme, to všetko závisí aj od toho, akú konkurenciu máte. Ak je príliš veľká, má k dispozícii omnoho viac finančných zdrojov, než vy, v prvej priečke vás predbehnú stále. Avšak, ak splníte všetko spomínané, budete rovno pod nimi. Zákazník si tak má možnosť vybrať, čo ho zaujme viac, a na to klikne. Pri tejto reklame platíte nie za zobrazenie, ale len za to, koľko ľudí na reklamu klikne. Za zobrazenie teda neplatíte vôbec. Každý, kto na reklamu klikne, je pravdepodobne váš potenciálny zákazník, ktorého vaša reklama, produkt či služba, skutočne zaujala. Nemíňajte tak peniaze zbytočne, ale iba na tých, ktorí sa môžu stať vašimi vernými zákazníkmi. Znie to celkom dobre, však?

Ak by ste mali záujem o SEO, či Googlu reklamu, prípadne čokoľvek, čo súvisí s reklamou v online alebo aj v offline prostredí, neváhajte nám napísať na: info@realvia.sk.

Všetky články

Dajte si Pozor! Takto Vám ukradnú účet

Dajte si Pozor! Takto Vám ukradnú účet

Nenechajte sa nachytať

čítať viac
Buďte zákazníkom na očiach vďaka Google reklame!

Buďte zákazníkom na očiach vďaka Google reklame!

Ako funguje a kedy sa ju oplatí mať?

čítať viac
Je váš web responzívny?

Je váš web responzívny?

Ak nepoznáte odpoveď na túto otázku, pravdepodobne nie je

čítať viac
Chcete zvýšiť návštevnosť na vašom webe?

Chcete zvýšiť návštevnosť na vašom webe?

Prečítajte si o platenom a neplatenom vyhľadávaní

čítať viac
Chcete svoj web zviditeľniť ideálne s čo najnižšími nákladmi?

Chcete svoj web zviditeľniť ideálne s čo najnižšími nákladmi?

Riešením je SEO!

čítať viac
Spôsobil aj vám koronavírus krízu v realitnom trhu?

Spôsobil aj vám koronavírus krízu v realitnom trhu?

Vieme, ako ju prežiť!

čítať viac
Ste realitná kancelária, no marketing neriešite?

Ste realitná kancelária, no marketing neriešite?

Je na čase konečne s ním začať!

čítať viac
Poznáte všetky certifikáty, ktoré realitný maklér môže získať?

Poznáte všetky certifikáty, ktoré realitný maklér môže získať?

Poďme sa na ne spoločne pozrieť!

čítať viac
Chcete získať väčšiu dôveru od vašich klientov?

Chcete získať väčšiu dôveru od vašich klientov?

Získajte RSc. certifikát pre realitných maklérov

čítať viac
Ešte nie ste členom združenia realitných maklérov?

Ešte nie ste členom združenia realitných maklérov?

Povieme vám, ako sa ním stať!

čítať viac
Staňte sa uznávaným realitným maklérom!

Staňte sa uznávaným realitným maklérom!

Stačí len získať LRM!

čítať viac
Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!

Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!

Prezradíme, ako taký web vyzerá.

čítať viac
Túžite sa stať realitným maklérom, no neviete, ako začať?

Túžite sa stať realitným maklérom, no neviete, ako začať?

Prezradíme vám to!

čítať viac
Ste realitný maklér či kancelária, no nemáte web?

Ste realitný maklér či kancelária, no nemáte web?

Bez neho ani na krok!

čítať viac
Využívate pre svoje podnikanie newslettre?

Využívate pre svoje podnikanie newslettre?

Prečítajte si o jednom z najefektívnejších nástrojov v online marketingu

čítať viac