Blog

Určite každý z vás pozná ten pocit, že ak niečo neviete, prípadne chcete niečo vyhľadať na internete, či už ide o konkrétny produkt, službu alebo čokoľvek iné, ako prvé začnete ťukať výrazy do Google vyhľadávača. Tieto výrazy sa inak nazývajú aj kľúčové slová. Ak správne zanalyzujete a nastavíte v Google reklame tie správne kľúčové slová, práve vaša firma sa zobrazí vtedy, keď potenciálny zákazník hľadá vaše služby. Samozrejme, konkurencia je veľká. Ak však poznáte svoju cieľovú skupinu, viete, ako rozmýšľa, a ktoré kľúčové slová v rámci vášho biznisu vyhľadáva, potom ste vďaka Google reklame už len krôčik k tomu, aby vás našla. Pre vás to teda znamená len jediné. Ste už na veľmi dobrej ceste k tomu, aby ste ju namotivovali k nákupu. Samozrejme, v prípade, že ste dôveryhodní, máte dobré referencie, či najlepšiu cenu na trhu. Potom je zákazník spokojný, že našiel to, čo hľadá, a vy ste naopak šťastný z toho, že váš zisk pre firmu rastie.

Ak sa teda rozprávame o výhodách Google reklamy, patria medzi ne zvýšenie návštevnosti na stránke a zvýšenie povedomia o vašej firme. Čo viac si človek môže priať, ak sa potenciálny zákazník dostane na vašu stránku, prinajlepšom nakúpi, a pri ešte väčšom šťastí, v prípade spokojnosti s vaším produktom či službami, nakúpi v budúcnosti opäť a stane sa tak vaším pravidelným zákazníkom. 

Alebo sa na to pozrime z opačnej stránky. S biznisom ešte len začínate a chcete dať o sebe vedieť ostatným? Google reklama je to najlepšie riešenie. Jednou z možností Google reklamy je aj bannerová reklama. Určite registrujete bannery v prostredí internetu. Z každej strany na vás na internete vybehujú. Povedzme si ale na rovinu, nepozriete sa naň? A čo keby ste sa vďaka svojmu banneru zobrazili na známych stránkach, prípadne na stránkach súvisiacich s vaším biznisom? Povedomie tak získate vďaka nie veľmi horibilným sumám, a celkom rýchlo a navyše úplne jednoducho. Aj to dokáže Google reklama.

Nesmieme však zabudnúť ani na e-shopy. Predstavte si, že v Googli hľadáte pekné sedacie súpravy za prijateľné ceny, a vám sa zrazu zobrazí 10 sedacích súprav od rôznych značiek s fotkami produktov a ich cenami. Ak máte malú konkurenciu, prípadne poskytujete oproti konkurencii pridanú hodnotu, sedačku si tak zákazník kúpi priamo od vás. Aj takúto výhodu Google reklamy môžete využiť. Volá sa, Google nákupy.

Google reklama ale nedisponuje len samými výhodami, ale má aj svoje proti. Ak nastavíte reklamu zle, vyhodíte zbytočné peniaze, a reklama neprinesie na vašu stránku žiadnu návštevnosť, a vy nebudete mať ani viac predajov. Preto v tomto prípade urobíte lepšie, ak prenecháte túto prácu odborníkom, aby peniaze do reklamy boli investované naozaj efektívne.

Ďalším mínusom je čas. Samotné nastavenie textovej reklamy, či následná optimalizácia je časovo náročnejšia. Musíte sa jej venovať pravidelne, inak to nebude mať žiaden efekt. Ak ste teda časovo zaneprázdnení a máte kopec iných povinností, aj tu platí fakt, že to radšej prenechajte profesionálom. Nie je nič horšie, než dobre nastavené reklamy, ktorým sa ale časom prestanete venovať. Nevyužijete tak svoj potenciál, a to by bola naozaj škoda.

Kľúčové slová sa neustále menia, momentálne dominujú dlhšie frázy než to bolo kedysi, a vždy je potrebné prispôsobovať sa trendom. Tak ako sa napríklad mení všetko v rámci digitalizácie, nakoľko žijeme v dobe digitálnej, taktiež sa mení aj prostredie a trendy v Google reklame. Je teda potrebné tomu venovať čas a pozornosť, prispôsobovať sa novým aktuálnym trendom, a mať ten správny, ako sa povie: ,,chtíč a drive“. Len tak zvíťazíte nad konkurenciou a posuniete svoj biznis vpred. 

Ak si uvedomujete, že nemáte ešte toľko znalostí v tejto oblasti, a koniec koncov ani čas, a chcete svoje peniaze investovať skutočne efektívne, radšej to prenechajte nám, s dlhoročnými skúsenosťami. Neváhajte nás kontaktovať na: info@webex.sk, a radi vám pomôžeme.

Všetky články

Ako má vyzerať moderná webstránka realitnej kancelárie?

Ako má vyzerať moderná webstránka realitnej kancelárie?

Všetci hľadajú inzeráty na internete, a preto je web realitnej kancelárie kľúčový.

čítať viac
Dajte si Pozor! Takto Vám ukradnú účet

Dajte si Pozor! Takto Vám ukradnú účet

Nenechajte sa nachytať

čítať viac
Buďte zákazníkom na očiach vďaka Google reklame!

Buďte zákazníkom na očiach vďaka Google reklame!

Ako funguje a kedy sa ju oplatí mať?

čítať viac
Je váš web responzívny?

Je váš web responzívny?

Ak nepoznáte odpoveď na túto otázku, pravdepodobne nie je

čítať viac
Chcete zvýšiť návštevnosť na vašom webe?

Chcete zvýšiť návštevnosť na vašom webe?

Prečítajte si o platenom a neplatenom vyhľadávaní

čítať viac
Chcete svoj web zviditeľniť ideálne s čo najnižšími nákladmi?

Chcete svoj web zviditeľniť ideálne s čo najnižšími nákladmi?

Riešením je SEO!

čítať viac
Ste realitná kancelária, no marketing neriešite?

Ste realitná kancelária, no marketing neriešite?

Je na čase konečne s ním začať!

čítať viac
Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!

Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!

Prezradíme, ako taký web vyzerá.

čítať viac
Ste realitný maklér či kancelária, a nemáte vlastný web?

Ste realitný maklér či kancelária, a nemáte vlastný web?

Spoznajte všetky jeho výhody!

čítať viac
Ste realitný maklér, a chcete ušetriť čas s exportom nehnuteľností?

Ste realitný maklér, a chcete ušetriť čas s exportom nehnuteľností?

Vieme, ako na to!

čítať viac
Google mapy pre realitné weby

Google mapy pre realitné weby

Na čo sú dobré, a viete vôbec, ako fungujú?

čítať viac
Ste realitný maklér či kancelária, no nemáte web?

Ste realitný maklér či kancelária, no nemáte web?

Bez neho ani na krok!

čítať viac
Využívate pre svoje podnikanie newslettre?

Využívate pre svoje podnikanie newslettre?

Prečítajte si o jednom z najefektívnejších nástrojov v online marketingu

čítať viac